Tu jesteś:

Rusza program lojalnościowy Starbucks

Starbucks Card

Starbucks Card

Karta Starbucks i program MyStarbucks Rewards zastąpią dotychczasowe karty upominkowe oraz karty, na których klienci mogli zbierać pieczątki.

Od 22 stycznia w polskich kawiarniach sieci Starbucks dostępna jest Starbucks Card – karta typu pre-paid, która może być doładowywana w każdej kawiarni wielokrotnością 20 zł, aż do kwoty 1000 zł. Karta Starbucks nie wymaga autoryzacji przez terminale płatnicze używane do kart kredytowych.

Wprowadzona karta jest powiązana z programem lojalnościowym MyStarbucks Rewards, w którym klienci mogą brać udział poprzez zarejestrowanie swojej karty na stronie www.starbucks.plw zakładce Starbucks Card. Taka rejestracja pozwala na ochronę środków pieniężnych zgromadzonych na karcie (np. w przypadku jej utraty) oraz pozwala na korzystanie z przywilejów. Posiadacze zarejestrowanych kart otrzymają powitalną kawę, herbatę lub czekoladę w rozmiarze tall, na urodziny dostaną upominek, mogą także spodziewać się zaproszeń do skorzystania ze specjalnych ofert w kawiarniach Starbucks. Dodatkowo członkowie programu MyStarbucks Rewards będą otrzymywali zniżki na wybrane produkty, a osoby będące najczęstszymi gośćmi kawiarni – atrakcyjne nagrody. 

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

Artykuły

Wydarzenia

Większy sklep Big Star w Focus Mall Piotrków Trybunalski

W poniedziałek 15 grudnia br. firma Big Star Limited, właściciel Big Star polskiej sieci sklepów z odzieżą,otworzył nowy powiększony sklep w Focus Mall Piotrków Trybunalski.

Wydarzenia

Finał konkursu w Centrum Handlowym Aura

W Mikołajki w olsztyńskim centrum handlowym Aura zakończyła się największa loteria w historii tego miasta – nagrodą główną był 56 metrowy apartament zlokalizowany w pobliżu zabytkowej starówki.

Wydarzenia

Ruszył sklep internetowy Sephora

Sklep internetowy Sephora dostępny pod adresem www.sephora.pl.

Moda damska

Solar

Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych (torebki, paski, czapki, kapelusze, chusty, szaliki, rękawiczki, okulary przeciwsłoneczne, parasolki oraz biżuteria). Kolekcje marki tworzone są z myślą o kobietach aktywnych zawodowo, młodych duchem, dbających o swój wygląd, ceniących elegancję z odrobiną ekstrawagancji.

Moda damska

Ochnik

Ochnik jest liderem na rynku polskim w projektowaniu i sprzedaży odzieży skórzanej.

Moda damska

Promod

Międzynarodowa sieć odzieżowa.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×